MyNight Logo
Nalagam dogodki

« Vsi dogodki

  • Ogledujeลก si dogodek v preteklosti.

ZAPIRANJE LJUBEZNI

23. novembra, 2023 ob 20:00 - 22:00

ZAPIRANJE LJUBEZNI

Pascal Rambert
๐—ญ๐—”๐—ฃ๐—œ๐—ฅ๐—”๐—ก๐—๐—˜ ๐—Ÿ๐—๐—จ๐—•๐—˜๐—ญ๐—ก๐—œ

๐—ก๐—ฎ๐˜€๐—น๐—ผ๐˜ƒ ๐—ถ๐˜‡๐˜ƒ๐—ถ๐—ฟ๐—ป๐—ถ๐—ธ๐—ฎ:
Clรดture de l’amour (2011)

๐—ฃ๐—ฟ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ท๐—ฎ๐—น๐—ธ๐—ฎ:
Suzana Koncut

๐—ฅ๐—ฒ๐˜‡ฬŒ๐—ถ๐—ท๐—ฎ:
Ivica Buljan

๐—œ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฎ:
Pia Zemljiฤ in Marko Mandiฤ‡

๐——๐—ฟ๐—ฎ๐—บ๐—ฎ๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ด ๐—ถ๐—ป ๐—ฎ๐˜€๐—ถ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ป๐˜ ๐—ฟ๐—ฒ๐˜‡ฬŒ๐—ถ๐—ท๐—ฒ:
Robert Waltl

๐—ž๐—ผ๐˜€๐˜๐˜‚๐—บ๐—ผ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ณ๐—ถ๐—ป๐—ท๐—ฎ:
Ana Saviฤ‡ Gecan

๐—ข๐—ฏ๐—น๐—ถ๐—ธ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐—ท๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐˜€๐˜๐—ผ๐—ฟ๐—ฎ ๐—ถ๐—ป ๐˜‡๐˜ƒ๐—ผ๐—ธ๐—ฎ:
son:DA

๐—™๐—ผ๐˜๐—ผ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ณ:
Nikola Predoviฤ‡

๐—ง๐—ฒ๐—ต๐—ป๐—ถ๐—ฐฬŒ๐—ป๐—ฎ ๐—ฒ๐—ธ๐—ถ๐—ฝ๐—ฎ:
Matej Primec in Anลพe Kreฤ

๐—ž๐—ผ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฑ๐˜‚๐—ธ๐—ฐ๐—ถ๐—ท๐—ฎ:
Mini teater, Mestno gledaliลกฤe Ptuj, Novo kazaliลกte Zagreb in Zadar snova

Za pomoฤ pri izvedbi projekta se zahvaljujemo Francoskemu inลกtitutu v Sloveniji.

๐—ฃ๐—ฟ๐—ฒ๐—บ๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ ๐˜ƒ ๐— ๐—ถ๐—ป๐—ถ ๐˜๐—ฒ๐—ฎ๐˜๐—ฟ๐˜‚:
25. avgust 2013

๐—ฃ๐—ฟ๐—ฒ๐—บ๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ ๐˜ƒ ๐— ๐—š ๐—ฃ๐˜๐˜‚๐—ท:
23. avgust 2013

๐—ฃ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฑ๐˜€๐˜๐—ฎ๐˜ƒ๐—ฎ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ท๐—ฎ ๐Ÿญ๐Ÿฎ๐Ÿฌ ๐—บ๐—ถ๐—ป๐˜‚๐˜

๐—ข ๐—ฃ๐—ฅ๐—˜๐——๐—ฆ๐—ง๐—”๐—ฉ๐—œ:
Kaj se zgodi, ko zaljubljenost mine in ljubezen izgine? Kaj narediti, ko dve osebi nista veฤ za skupaj? Ko ne moreta ali ne ลพelita biti veฤ v odnosu? Zapiranje ljubezni je konec zgodbe. Zgodbe o paru, ki poskuลกa konฤati in zapreti skupno zgodbo. Odliฤna igralca Pia Zemljiฤ in Marko Mandiฤ‡, par tudi izza odra, bosta na odru zakljuฤevala svoj ljubezenski in partnerski odnos. ลฝeneta ju bes in skrajna sila, da se razideta. Lika, ki skozi jezik in gibanje med seboj gradita bodeฤo ลพico iz besed, se bosta poskusila reลกiti iz vrtinca, v katerega ju je potegnilo in v katerega vleฤeta drug drugega.

ฤŒakata nas dva monologa, ki se medsebojno ne moreta prekiniti. Dva loฤena toka besed, ki ne bi prenehale teฤi, ฤe se ne bi nenadoma pojavili otroci. ยปGloboko v sebi ฤutim, da gre za plesno predstavo,ยซ je rekel avtor besedila Pascal Rambert. In na neki naฤin to ples tudi je – duลกevni ples, ki na plano prinaลกa tisto nevidno gibanje duลกe. In tudi ลพivcev.

Vemo, da se ljubezenska zgodba redko konฤa mirno. Nasprotno, ko ลพenska in moลกki oznaฤita zaฤetek konca, je skoraj gotovo, da bo izbruhnilo nasilje. Beseda celo ni dovolj moฤna, da bi lahko izrazila vse verbalne eksekucije, s katerimi bosta partnerja podvrgla drug drugega. Iz izkuลกnje vemo, da se ljudje takrat ne prenaลกajo, niti so pripravljeni oproลกฤati. Kontakt z drugim se zdi kot ลพiva rana, straลกno brezno, pretresenost, ki osebo pripelje do tega, da bo eksplodirala, da je konstantno izven sebe, brez moลพnosti vrnitve.

๐—ญ๐—”๐—ฃ๐—œ๐—ฅ๐—”๐—ก๐—๐—˜ ๐—Ÿ๐—๐—จ๐—•๐—˜๐—ญ๐—ก๐—œ
ฤŒe je Pascal Rambert z besedilom in predstavo Dรฉbut de lโ€™A iz leta 2005 temo ljubezni odprl s ฤrko A, je z Zapiranjem ljubezni raฤune zakljuฤil in pred njeno dokonฤno likvidacijo popisal inventar. V izvirnem besedilu je ljubimcema ime Stan in Audrey (pri nas, v skladu z avtorjevo zahtevo, Marko in Pia). Igrata ju Stanislas Nordey in Audrey Bonnet, in na osnovi podobnosti z resniฤnima igralcema je Rambert ustvaril svoja dramska lika. Navdih je naลกel v njunih telesih, glasovih in znaฤilnih slogih, po katerih ju lahko francosko in mednarodno poznavalsko obฤinstvo takoj prepozna.

Tema te ยปbanalneยซ tragedije je ljubezen. ฤŒeprav Audrey in Stan (Pia in Marko) nista tragiฤna junaka, temveฤ obiฤajen par, ki se med krizo utaplja v vsakdanjih ลพivljenjskih teลพavah, dogajanje za igralca in gledalce ni vseeno niฤ manj boleฤe in nasilno od tistega v tragedijah. Redkokatero sodobno besedilo nas zadeva tako neposredno in kljub prozaiฤnosti prodre do najskrivnejลกe globine bistva.

Zapiranje ljubezni je besedilo, v katerem sublimni teoretiฤni motivi parazitirajo na perverznem ljubezenskem kiฤu. Ustvarjata ga dva monologa, ki razvijata isti govor o ลพivljenju, preลพivetem skupaj, o drastiฤnem razhodu in grozi zaradi neznane prihodnosti. Oba junaka sta polna prezira, hladu in okrutnosti. V tem dvoboju med moลกkim in ลพensko je govor edino oroลพje, besede so streli in udarci z bajonetom. Stan (Marko) obraฤun zaฤne, Audrey (Pia) ga konฤa. Ko eden govori, drugi posluลกa in preลพi nanj iz goste tiลกine. Govorjeni dialog zaradi fiziฤne napetosti deluje kot simultani odgovor na molk nemega sogovornika.

Pascal Rambert z velikim uลพitkom ustvarja gledaliลกฤe, ki se ne izฤrpava samo v napeti zgodbi, ampak sta besedilo in predstava priloลพnost za raziskovanje bistva gledaliลกฤa in vloge igralca v celovitosti ลพivljenja nasploh. Gledaliลกฤe se tako vitalno predstavlja skozi lastni dispozitiv, njegovo rojstvo iz magiฤnega duha pa Rambert preverja z neposrednim uฤinkom na gledalca. Medtem ko gledalec vznemirjeno spremlja zaplet ljubezenskega razhoda, se nenehno sooฤa tudi s preverjanjem poznavanja osnovnih gledaliลกkih naฤel: kaj je pogled, kaj posluลกanje in kaj oder.

Brisanje meje med igralcem in dramskim likom dodatno okrepi gledalฤevo voajeristiฤni poloลพaj, ter tako ลกe poudarja brutalnost situacije in obฤutek, da gledalec sodeluje v realnem. Opazovalec se z dogajanjem ne poistoveti prek fiktivnih junakov, ampak prek laลพno ustvarjene bliลพine z izvajalcema in njuno zgodbo.

Pascal Rambert na nekaj mestih potegne vzporednice z Racinovo Bereniko v reลพiji svojega uฤitelja Antoina Viteza, uprizoritvijo, v kateri sta vlogi Tita in Berenike interpretirala reลพiser in Madeleine Marion. Gledaliลกka legenda pravi, da sta z moฤjo besed premikala ogromne stebre. Racinov predgovor k Bereniki v Zapiranju ljubezni moฤno odzvanja. Strastna naklonjenost in nasilna loฤitev ljubimcev Tita in Berenike, Eneja in Didone, Orfeja in Evridike nas spominja na to, da tragedija niso samo kri in junaki, katerih oblaฤila so prepojene z njo. Dovolj je, da je dogajanje ยปvelikoยซ, da imajo protagonisti junaลกko drลพo, da so strasti nevzdrลพno pretirane in da vse to doลพivljajo v veliฤastni ลพalosti, ki prinaลกa ยปtisti pravi uลพitekยซ v tragediji.

Besedila in predstave Pascala Ramberta so navdihnila dela reลพiserja Clauda Rรฉgyja, ki je popolnoma osredotoฤen na govor in temu ustrezno minimalistiฤno mizansceno. Motivi v Zapiranju ljubezni so podobni kot pri ลกe eni Rambertovi vzornici, Pini Bausch. Ljubezen, odnos med moลกkim in ลพensko sta prikazana v nizih napetih gibov in naglih sprostitev, strasti in trpljenja, in medtem ko gledalec to opazuje, neizmerno uลพiva.

Besedilo govori o nasilju dveh doloฤenih identitet. Na eni strani moลกkega, ฤigar srce je hladno: iz nemoฤi, ker ลกe vedno ljubi, postaja Stanov jezik bojevit, napadalen. Pogumno in moฤno izraลพa to, kar ponavadi skriva: pravi razlog za razpad zveze. Na drugi strani pa je Audryjin jezik โ€“jezik ลพenske, ki mirno kaลพe svojo moฤ v uniฤevanju Drugega.

Gledaliลกฤe Pascala Ramberta je priฤa druลพbene evolucije in njenih novih oblik izraลพanja. Ko govori o nezmoลพnosti nadaljevanja ljubezenske zveze, Stan uporablja informacijsko terminologijo.

V besedilu skorajda ni velikih zaฤetnic in loฤil znotraj povedi. Gre za aktiven govor, ki je preลพet s ponavljanji, variacijami in neskonฤnimi poskusi preciziranja. Struktura stavka je blizu vsakdanjemu govoru, besede niso dovolj jasno doloฤene s pomeni in govorijo o vseh teลพavah komunikacije med ljudmi. To ni le zgodba o paru, ki se razhaja, to je razhod v zgodbi sami.

Zapiranje ljubeznispreminja obiฤajen nostalgiฤni postopek, v katerem so fragmenti skupnega ลพivljenja iz preteklosti, kot predmet nostalgije (potovanje v Firence, zgodba o stolu z roลพnato vezenino, prvi spolni odnos s primesmi sadomazohizma โ€ฆ), vzeti iz konteksta in postavljeni v nekakลกno mitsko brezฤasno sedanjost.

V ฤem je skrivnost zapeljive privlaฤnosti Zapiranja ljubezni? To je ฤista ljubezenska zgodba v ฤasu, ko ฤiste ljubezenske zgodbe niso veฤ mogoฤe, ko se jih spominjamo kot izgubljenih ostankov preteklosti. Kolektivne sanje zahodnega ฤloveka so, da je zaradi smrti ljubezni mogoฤe umreti. V ลพivljenju pa vidimo, da to smrt vsi preลพivimo. Ljubiti ยปza vedno ยซ kot v velikih zgodbah ni lahko. Tega so zmoลพni junaki, mi, obiฤajni smrtniki, pa skuลกamo intenzivnost ยปprave ljubezniยซ vedno znova oลพivljati in jo zato nenehno pomnoลพujemo.

Ivica Buljan

๐—ฃ๐—”๐—ฆ๐—–๐—”๐—Ÿ ๐—ฅ๐—”๐— ๐—•๐—˜๐—ฅ๐—ง:
Pascal Rambert (1962) je gledaliลกki, operni in filmski reลพiser, avtor dramskih besedil in koreograf. Od leta 2007 je direktor Thรฉรขtre de Gennevilliers (T2G) in od tedaj je ta znana toฤka sodobne kreacije in stiฤiลกฤe gledaliลกฤa, plesa, opere, vizualnih umetnosti, filma in filozofije.

Njegove predstave in koreografije so bile uprizorjene tudi zunaj Francije, v veฤini evropskih drลพav, v Ameriki in Aziji. Njegova besedila (dramska, izpovedna in poezijo) objavlja zaloลพba Solitaires Intempestifs, prevedena pa so v angleลกฤino, ruลกฤino, italijanลกฤino, nemลกฤino, kitajลกฤino, hrvaลกฤino, slovenลกฤino, poljลกฤino, portugalลกฤino, ลกpanลกฤino in nizozemลกฤino.

Zapiranje ljubezni (Clรดture de l’amour) je praizvedbo doลพivelo na Avignonskem festivalu leta 2011 z Audrey Bonnet in Stanislasom Nordeyjem, kasneje je bilo uprizorjeno tudi v Moskvi, New Yorku, Zagrebu, Rimu, Tokiu, Berlinu in Ljubljani.

Pascal Rambert poskuลกa v svojih delih daleฤ stran od tradicionalnih narativnih postopkov razumeti resniฤnost. Prizadeva si, da bi ji dal glas in telo, saj pred obฤinstvom obnavlja oblike in naฤine predstavljanja. Beลพeฤ pred ustaljenimi naฤini pisanja za gledaliลกฤe, stereotipi v pripovedi ali reลพiji, ustvarja predstave, ki so nekje med performansi in instalacijami, svojevrstne ยปtransformacije stvarnostiยซ. Njegova dela, globoko zakoreninjena v sodobni umetnosti in filozofiji, so ยปbelineยซ, in gledalci so povabljeni, da nanje vpiลกejo svoje lastne vsebine.

๐—ก๐—”๐—š๐—ฅ๐—”๐——๐—” ๐—ฃ๐—ฅ๐—˜๐—ฆฬŒ๐—˜๐—ฅ๐—ก๐—ข๐—ฉ๐—˜๐—š๐—” ๐—ฆ๐—ž๐—Ÿ๐—”๐——๐—” ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿญ๐Ÿฑ ๐—ฃ๐—œ๐—œ ๐—ญ๐—˜๐— ๐—Ÿ๐—๐—œ๐—–ฬŒ
Nagrado Preลกernovega sklada 2015 za vloge Pie v predstavi Zapiranje ljubezni (Mini teater in MG Ptuj), Vodje v predstavi Krฤi in Nathalie Oppenheim v predstavi Kako poveลก, kar si odigral (SLG Celje) ter Jasne v filmu Panika (RTV Slovenija) prejme gledaliลกka in filmska igralka Pia Zemljiฤ.

Pia Zemljiฤ je v slovenskem umetniลกkem prostoru zablestela s fascinantno energijo, ki ลพe dve desetletji privlaฤi pozornost publike in kritike. Njen igralski razpon je izjemno ลกirok, pokazala se je kot avtentiฤna junakinja klasiฤnega repertoarja, istoฤasno pa do popolnosti tolmaฤi vloge sodobnih mladih ลพensk. Z lahkoto in virtuoznostjo zleze v koลพo fatalne zapeljivke, romantiฤne ลพenske ali z nevrozami moderne druลพbe destabilizirane persone.

Pia Zemljiฤ z lahkotnostjo in prepriฤljivo igra tako v komedijah, tragedijah in dramah kot v predstavah sodobnega gledaliลกฤa, ki so blizu performansom. Vse to se zrcali v vlogah, zaradi katerih je letoลกnja dobitnica nagrade Preลกernovega sklada. Z vlogo Pie, ki jo je v pretekli sezoni odigrala v Zapiranju ljubezni (Mini teater in MG Ptuj) Pascala Ramberta v reลพiji Ivice Buljana, je oฤarala tako publiko kot kritike, ki so enotno ponovno prepoznali razkoลกnost njenega enkratnega talenta.

Robert Waltl

๐—ฆ๐—˜๐—ฉ๐—˜๐—ฅ๐—๐—˜๐—ฉ๐—” ๐—ก๐—”๐—š๐—ฅ๐—”๐——๐—” ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿญ๐Ÿฏ ๐—ฃ๐—œ๐—œ ๐—ญ๐—˜๐— ๐—Ÿ๐—๐—œ๐—–ฬŒ ๐—ญ๐—” ๐—ฉ๐—Ÿ๐—ข๐—š๐—ข ๐—ฃ๐—œ๐—˜
Vloga Pie, ki jo je Pia Zemljiฤ odigrala v “Zapiranju ljubezni” Pascala Ramberta v reลพiji Ivice Buljana je antologijska. Redko lahko za kakลกno kreacijo kot je ta, lahko reฤemo, da je tako vznemirjujoฤa in ogoljujoฤa, tako telesno kot tudi na moralnem planu.

Investicija Zemljiฤeve je dvojna. V prvem delu predstave, medtem, ko partner izgovarja brutalne besede slovesa, je ona nema priฤa, iz katere eruptira jeฤanje, telo se kompulzivno krฤi v histeriji, se pomiri, pa spet prevarano s preteklostjo, sanjari o izgubljenem raju.

Pia Zemljiฤ je tukaj na terenu, ki zahteva registre velike tragedinje. Njena interpretacija se giblje v razponu od zadrลพanosti, do najveฤjih gest, ki pripadajo samo velikim igralkam. V drugem delu, ko prevzame besedo, pa je sodobna v vsek aspektih, njeno telo se naglo izravna, glas ojaฤa, misli postanejo zbrane, in tako krene v konฤni obraฤun, iz katerega odide kot zmagovalka. Pia gre do konca besed, na rezilu meฤa, s katerim upravlja veลกฤe, partnerja ranjuje precizno, in ga ubija brez dopuลกฤanja moลพnosti pomiritve. Njena pojavnost transformira zakonske prizore, ki spominjajo na Bergmana, v okruten fiziฤni performans. Vsemu temu Pia Zemljiฤ dodaja virtuozne zvoฤne aliteracije, ki publiko dovedejo do skrajnega uลพitka in jo veลพejo na igralko v dejanju popolnega razumevanja in podpore.

๐—œ๐—ญ๐—•๐—ข๐—ฅ ๐—–๐—œ๐—ง๐—”๐—ง๐—ข๐—ฉ
ยปRambert nadaljuje tradicijo francoskega gledaliลกฤa, v katerem je izroฤilo statiฤnosti zelo moฤno. Odloฤitev Ivice Buljana, da se ne bomo drลพali teh principov, je osvobajajoฤa. Biti na odru soha ali skulptura ni moj delovni modus, tudi Pijin ne, poleg tega so naลกe okolje, atmosfera in temperament drugaฤni.ยซ Marko Mandiฤ‡; Delo, 22.8.2013

ยปPredstava sicer ‘zapira’ ljubezen, vendar govori izkljuฤno o tej temi. Poskuลกa jo izgnati iz telesa in glave, vendar dokazuje, da je tukaj. Gledaliลกฤe ni veฤ rezervirano zgolj za velike in katastrofiฤne teme, vanj se vraฤajo ljubezen in ฤustva, spreminja se tudi naฤin, saj je dolgo veljalo, da je treba ljubezen obravnavati z distance ali z elementom ironije. Ironija je tukaj ostala na obeลกalniku za vrati, vse je smrtno resno.ยซ Marko Mandiฤ‡; Delo, 22.8.2013

ยปV tej predstavi kopljeva tako globoko po svoji notranjosti, da potrebujem pogled soigralca, ki mi bodisi pritrjuje v tem, kar ฤutim, bodisi nasprotuje. Zapiranje ljubezni je ลกe korak dlje od partnerstva, tukaj je druลพina, ki zahteva drugaฤen odnos, ne gre zgolj za relacijo med dvema osebama, temveฤ za skupnost, ki ima specifiฤne zakonitosti, ki presegajo individualno harmonijo ali konflikt med dvema posameznikoma.ยซ Pia Zemljiฤ; Delo, 22.8.2013

ยปTukaj ne gre za konverzacijsko dramo, kjer bi bili priฤa nekemu malo hujลกemu zakonskemu prepiru v dokumentarnem slogu, ampak za tragedijo, sicer banalno, a vendar. Zakol ljubezni, bruhanje besed, ki klofutajo, zabadajo, se ponekod v stilu klasicistiฤnih tragedij valijo iz ust kot visoka poezija, drugiฤ pa spet pritlehno in vulgarno zasvinjajo zrak.ยซ Pia Zemljiฤ, Planet Siol, 26.8.2013

ยปOprimem se teksta, vloge, situacije, reลพijskih napotkov in pustim, da steฤe skozi mene. Od grla, srca, pleksusa, trebuha, jajฤnikov do โ€ฆ se naseljujejo te moje vloge.ยซ Pia Zemljiฤ, Planet Siol, 26.8.2013
ยปZdi se mi, da je to, s kom delaลก, bistveno. In tudi igralci, s katerimi se plemenitiลก. To, s kom igraลก, s kom igraลก duete, je kljuฤno. Ne gre za merjenje moฤi, temveฤ za sooฤanje dveh razliฤnih energij, ki se morata uskladiti.ยซ Marko Mandiฤ‡, Planet Siol, 26.8.2013

ยปKoltรจsov Marลก, ki ga je prav tako reลพiral Ivica Buljan, se mi zdi nekakลกen uvod v ta najin skupni odrski projekt, tudi tam bijeva svojevrstno vojno strasti, ljubezni in loฤitve. To je bila prva stopnica, tukaj jo razvijeva v vsej polnosti. Gre za poskus prestopanja meja, do kod lahko grem v organskem dojemanju lika, z zasebnim partnerjem, ki te odliฤno pozna, je to treba narediti zelo precizno in pritisniti natanฤno na tiste tipke, ki zazvenijo prepriฤljivo.ยซ Marko Mandiฤ‡; Delo, 22.8.2013

ยปZapiranje ljubezni ni samo predstava z napeto zgodbo, ki jo vsak od nas na hrbtu vleฤe vse ลพivljenje, je tudi priloลพnost za raziskovanje bistva gledaliลกฤa ter vloge igralca v njem in v celovitosti ลพivljenja nasploh. Med predstavo igralca segata po intimnosti, ki bi jo gledalci radi delili z njima. V resniฤnem ลพivljenju okrog tovrstne intimnosti โ€“ tako mi kot oni โ€“ postavljamo vse vrste preprek. A pri Zapiranju ljubezni te pregrade padejo โ€ฆ Med igralcema, gledalci in neizbeลพnim koncem ni niฤesar. Ni teatralnosti. Gre za operacijo na odprtem srcu. Kdo umre? Kaj umre? Ljubezen? Ne. Jezik. Odnos med dvema je jezik โ€“ fiziฤni ali verbalni. Ko ubijemo odnos, ubijemo jezik โ€ฆยซ Patricija Maliฤev; Planet Siol, 26.8.2013

Podrobnosti

Datum:
23. novembra, 2023
ฤŒas:
20:00 - 22:00

Prizoriลกฤe

Mini teater
Kriลพevniลกka ulica 1
Ljubljana,Osrednjeslovenska1000Slovenia
Telefon:
+386 (0)1 425 60 60