๐ฅ ๐ฉ๐น๐ท๐๐ฑ๐ป๐ผ ๐๐ฎ๐ฏ๐ถ๐บ๐ผ ๐ ๐ฐฬ๐ฒ๐๐ฟ๐๐ฒ๐ธ, ๐ญ๐ฑ. ๐บ๐ฎ๐ท๐ฎ, ๐ผ๐ฏ ๐ญ๐ต.๐ฌ๐ฌ ๐ป๐ฎ ๐ผ๐ฑ๐ฝ๐ฟ๐๐ท๐ฒ ๐ฟ๐ฎ๐๐๐๐ฎ๐๐ฒ ๐ฃ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ ๐ฅ๐ฎ๐๐ฐ๐ต: ๐๐ฎ๐๐ป๐ฒ ๐ญ๐ฎ๐ฑ๐ฒ๐๐ฒ / ๐ฃ๐๐ฏ๐น๐ถ๐ฐ ๐ ๐ฎ๐๐๐ฒ๐ฟ๐, ๐ ๐๐ฎ๐น๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ท๐ผ ๐ฅ๐ฎ๐๐ป๐ฒ.
๐ฅ๐ฎ๐๐๐๐ฎ๐๐ฎ ๐๐ฎ๐๐ป๐ฒ ๐๐ฎ๐ฑ๐ฒ๐๐ฒ / ๐ฃ๐๐ฏ๐น๐ถ๐ฐ ๐ ๐ฎ๐๐๐ฒ๐ฟ๐ ๐ผ๐ฑ๐ฝ๐ถ๐ฟ๐ฎ ๐๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ฬ๐ฎ๐ป๐ท๐ฒ ๐ท๐ฎ๐๐ป๐ฒ๐ด๐ฎ โ ๐ป๐ฒ ๐ธ๐ผ๐ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐๐๐ผ๐ฟ๐ฎ ๐๐ผ๐ด๐น๐ฎ๐๐ท๐ฎ ๐ฎ๐น๐ถ ๐ฝ๐ฟ๐ถ๐ฝ๐ฎ๐ฑ๐ป๐ผ๐๐๐ถ, ๐๐ฒ๐บ๐๐ฒ๐ฐฬ ๐ธ๐ผ๐ ๐ฟ๐ฒ๐ฬ๐ถ๐บ๐ฎ ๐๐ถ๐ฑ๐ป๐ฒ๐ด๐ฎ. ๐๐๐๐ผ๐ฟ ๐๐ธ๐ผ๐๐ถ ๐ฝ๐ผ๐๐๐ฎ๐๐ถ๐๐ฒ๐ ๐ฟ๐ฎ๐๐ถ๐๐ธ๐๐ท๐ฒ ๐ฝ๐ผ๐บ๐ฒ๐ป ยป๐ท๐ฎ๐๐ป๐ฒ๐ด๐ฎยซ ๐ธ๐ผ๐ ๐ป๐ฒ๐ฐฬ๐ฒ๐๐ฎ, ๐ธ๐ฎ๐ฟ ๐ฝ๐ผ ๐ฒ๐ป๐ถ ๐๐๐ฟ๐ฎ๐ป๐ถ ๐ผ๐ฏ๐ฒ๐๐ฎ ๐ท๐ฎ๐๐ป๐ผ๐๐ ๐ถ๐ป ๐๐ฟ๐ฎ๐ป๐๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐ฒ๐ป๐๐ป๐ผ๐๐, ๐ฝ๐ผ ๐ฑ๐ฟ๐๐ด๐ถ ๐ฝ๐ฎ ๐ถ๐๐ธ๐น๐ท๐๐ฐฬ๐๐ท๐ฒ ๐ถ๐ป ๐บ๐ฎ๐ฟ๐ด๐ถ๐ป๐ฎ๐น๐ถ๐๐ถ๐ฟ๐ฎ ๐๐๐ฒ, ๐ธ๐ฎ๐ฟ ๐ผ๐ฑ๐๐๐ผ๐ฝ๐ฎ ๐ผ๐ฑ ๐ฑ๐ผ๐บ๐ถ๐ป๐ฎ๐ป๐๐ป๐ถ๐ต ๐ฝ๐ผ๐น๐ถ๐๐ถ๐ธ ๐๐ธ๐๐ฝ๐ป๐ผ๐๐๐ถ ๐ถ๐ป ๐ถ๐ฑ๐ฒ๐ป๐๐ถ๐๐ฒ๐.
Isto vpraลกanje naslavlja tudi na pojav vseobseลพne prisotnosti fotografije na spletu, ki ponuja vse plasti naลกega vsakdana v ogled in presojo javnosti. Navidezna transparentnost zasebnega ลพivljenja deluje dvojno: z identifikacijo in afirmacijo skozi vลกeฤke in delitve prikriva delovanje samih platform, obenem pa ukrivlja pojem vidnosti โ tisto, kar obljublja, da bo videno, ostaja vedno deloma nevidno ali nepopolnoma vidno. Prazno mesto obljube tako zapolni nekaj obscenega โ kot uspeลกnejลกi, bolj zapeljiv in estetsko dopadljiv odgovor.
๐ฉ ๐ผ๐๐ฟ๐ฐฬ๐ท๐ ๐๐ฎ๐๐ป๐ถ๐ต ๐๐ฎ๐ฑ๐ฒ๐ ๐๐ผ ๐ณ๐ผ๐๐ผ๐ด๐ฟ๐ฎ๐ณ๐ถ๐ท๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐ฑ๐บ๐ฒ๐๐ผ๐ โ ๐ถ๐ ๐ฅ๐ฎ๐๐ฐ๐ต๐ผ๐๐ฒ ๐๐ฎ๐๐ฒ๐ฏ๐ป๐ฒ ๐๐ฏ๐ถ๐ฟ๐ธ๐ฒ, ๐ถ๐ ๐ท๐ฎ๐๐ป๐ถ๐ต ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐๐๐ผ๐ฟ๐ผ๐ ๐ฅ๐ฎ๐๐ฒ๐ป ๐๐ฒ๐ฟ ๐ถ๐ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ถ๐๐๐ผ๐ฑ๐ป๐ฒ๐ด๐ฎ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ฐ๐ฒ๐๐ฎ ๐ฆ๐๐ ๐ ๐ฒ๐๐ฎ๐น ๐ฅ๐ฎ๐๐ป๐ฒ. Preplet zasebnega, javnega in skupnostnega razkriva nevralgiฤno toฤko prehoda od javnega k zasebnemu, od skupnega k izloฤenemu. Kljuฤen element razstave je tudi povabilo obiskovalcem, naj prinesejo in fotografirajo svoj osebni predmet โ kamen, vazo, kos ometa, trofejo, spominek โฆ Ti fragmenti preteklosti odpirajo vpraลกanje, ali in kako lahko zasebno vstopi v javno sfero. Vsak predmet je brez vnaprejลกnjega kolektivnega pomena โ in ravno ta odprtost za drugost, za pogled drugega in za zaฤasna sreฤanja raznolikih, nepoznanih pomenov razpira potencial javnega.
Rauch se s tem navezuje tudi na lokalno umetniลกko dediลกฤino โ na skulpture Forme Vive, ki vztrajajo v javnem prostoru Raven kot markantni objekti brez enoznaฤnega sporoฤila. Tudi ti, podobno kot fotografski in zbirateljski fragmenti razstave, ne potrebujejo razlage. Namesto tega ustvarjajo prostor โ reลพim gledanja โ, kjer javno ni definirano z lastniลกtvom, temveฤ z moลพnostjo izpostavitve, z odprtostjo do nepopolnega in nepojasnjenega.
๐๐ข๐ท๐ฏ๐ฆ ๐ป๐ข๐ฅ๐ฆ๐ท๐ฆ ๐จ๐ญ๐ฆ๐ฅ๐ข๐ญ๐ค๐ข ๐ฑ๐ฐ๐ด๐ต๐ข๐ท๐ญ๐ซ๐ข๐ซ๐ฐ ๐ฑ๐ณ๐ฆ๐ฅ ๐ฌ๐ญ๐ซ๐ถ๐คฬ๐ฏ๐ฐ ๐ท๐ฑ๐ณ๐ข๐ดฬ๐ข๐ฏ๐ซ๐ฆ: ๐ฌ๐ข๐ซ ๐ฅ๐ข๐ฏ๐ฆ๐ด ๐ฑ๐ฐ๐ฎ๐ฆ๐ฏ๐ช ๐ซ๐ข๐ท๐ฏ๐ฐ โ ๐ช๐ฏ ๐ข๐ญ๐ช ๐ญ๐ข๐ฉ๐ฌ๐ฐ ๐ดฬ๐ฆ ๐ท๐ฆ๐ฅ๐ฏ๐ฐ ๐ท๐ป๐ต๐ณ๐ข๐ซ๐ข๐ฎ๐ฐ ๐ท ๐ด๐ฌ๐ถ๐ฑ๐ฏ๐ฆ๐ฎ ๐ฑ๐ณ๐ฐ๐ด๐ต๐ฐ๐ณ๐ถ, ๐ฌ๐ช ๐ฏ๐ฆ ๐ต๐ฆ๐ฎ๐ฆ๐ญ๐ซ๐ช ๐ฏ๐ข ๐ฏ๐ข๐ฅ๐ป๐ฐ๐ณ๐ถ ๐ฑ๐ฐ๐ฎ๐ฆ๐ฏ๐ข ๐ช๐ฏ ๐ช๐ฅ๐ฆ๐ฏ๐ต๐ช๐ต๐ฆ๐ต๐ฆ, ๐ต๐ฆ๐ฎ๐ท๐ฆ๐คฬ ๐ฏ๐ข ๐ฏ๐ซ๐ถ๐ฏ๐ฆ๐ฎ ๐ณ๐ข๐ป๐ฑ๐ช๐ณ๐ข๐ฏ๐ซ๐ถ?ยซ
โJernej Koลพar, kustos razstave