๐๐น๐ฎ๐๐ฏ๐ฒ๐ป๐ถ ๐ฎ๐ฏ๐ผ๐ป๐บ๐ฎ ๐ฎ๐ฐ/๐ฎ๐ฑ | ๐ฐ๐ฐ. ๐ธ๐ผ๐ป๐ฐ๐ฒ๐ฟ๐๐ป๐ฎ ๐๐ฒ๐๐ผ๐ป๐ฎ | ๐ด. ๐ธ๐ผ๐ป๐ฐ๐ฒ๐ฟ๐
– – – – – – – – – – – – – – –
๐๐ข๐ ๐ข๐ฅ๐ก๐ ๐๐ก๐ฆ๐๐ ๐๐๐ ๐๐ง๐๐๐๐๐๐ก๐ฆ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ฅ๐ ๐ข๐ก๐๐ฬ๐ก๐๐๐ ๐ข๐ฅ๐๐๐ฆ๐ง๐ฅ๐
๐ ๐ฎ๐ฟ๐ฐ๐ผ ๐๐น๐ฏ๐ผ๐ป๐ฒ๐๐๐ถ, sopranski in baritonski saksofon
– – – – – – – – – – – – – – –
Zadnji abonmajski koncert bo v znamenju filmske glasbe. V njenih zaฤetkih so jo ustvarjali najveฤji mojstri klasiฤne glasbe, da bi se kasneje razvila v posebno glasbeno zvrst, katere dela pa so ลกe naprej ostajala povsem enakovredna in enakopravna koncertnim sorodnicam, zato ni niฤ ฤudnega, ฤe jih orkestri oziroma komorne zasedbe tudi danes redno uvrลกฤajo v svoje programe. Mojstrovine Nina Rote, Ennia Morriconeja, Armanda Trovajolija ali Astorja Piazzolle, ki zaznamujejo tako glasbeno kakor tudi filmsko zgodovino, oboลพujejo posluลกalci po vsem svetu, saj ta glasba ustvarja ฤarobni dualizem z odrskim dogajanjem, dinamiฤen dialog chiaroscura, kontrastov, sorodnosti in harmonij. Tudi zato se saksofonist Marco Albonetti in Italijanski filharmoniฤni orkester, tokrat v komorni zasedbi, teh partitur lotevajo z globokim spoลกtovanjem, ljubeznijo in celo namernim ohranjanjem patine. Seveda je filmska glasba namenjena spremljanju dogajanja na platnu. Toda glasba najveฤjih skladateljev je tako moฤna in samosvoja, da lahko te melodije ลพivijo same zase ter nas popeljejo v drug ฤas in kraj, obudijo spomine na pretekla doลพivetja ali nas uvedejo v nove svetove, ki si jih lahko priฤaramo v svoji domiลกljiji.
– – – – – – – – – – – – – – –
๐ข๐๐ฉ๐๐ฅ๐ก๐ ๐ฆ๐ฃ๐ข๐ฅ๐๐
Piazzolla, E. Morricone, A. Trovajoli, N. Rota, G. Barbieri
– – – – – – – – – – – – – – –
โก๏ธ ๐ฉ๐ฝ๐ถ๐ ๐ ๐ด๐น๐ฎ๐๐ฏ๐ฒ๐ป๐ถ ๐ฎ๐ฏ๐ผ๐ป๐บ๐ฎ
โน๏ธ ๐ฃ๐ผ๐ฑ๐ฟ๐ผ๐ฏ๐ป๐ฒ๐ท๐ฬ๐ฎ ๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐ฑ๐๐๐ฎ๐๐ถ๐๐ฒ๐ ๐ธ๐ผ๐ป๐ฐ๐ฒ๐ฟ๐๐ฎ
๐ ๐๐ฒ๐ป๐ฎ ๐ฝ๐ผ๐๐ฎ๐บ๐ถ๐ฐฬ๐ป๐ฒ ๐๐๐๐ผ๐ฝ๐ป๐ถ๐ฐ๐ฒ
17 โฌ, 12 โฌ, 10 โฌ